maandag 19 januari 2009

Goed bezig geweest!

Hoi allemaal,
Aangezien het gisteren toch een saaie, grijze en natte dag was, ben ik aan de slag gegaan met het maken van kaartjes. Ik had de nieuwe 'Cards only' erbij liggen voor ideeën. Normaal gesproken ben ik nooit zo voor zwart/wit kaartjes, maar na de kaarten in 'Cards only' gezien te hebben, moest ik er gewoon mee aan de slag. En zie hier het resultaat.
Groetjes Esther


Papier: wit & zwart cardstock & een zwart/wit dessinpapier
Stempel: Magnolia
Inkleuren: zwarte inkt en derwent potloden
Tags: uitgestanst met de cricut (cartridge George and basic shapes)
Verder: zwart/wit lintje, kant en bloemen en knoopjes
Hier kun je zien hoe ik de uitgestanste letters (charms) met behulp van naald en draad aan het zilveren lintje heb vastgezet.


Papier: blauwe cardstock , cole color en dessinpapier van Sassafras 'Sew fine'
Stempel: Penny Black
Inkleuren: derwent potloden
Letters: uitgestanst met de cricut (cartridge George and basic shapes)
Verder: bloemen, zilveren lintje en embellishment!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeetje Esther, wat een superleuke kaarten!
Ik hou normaal niet zo van zelfgemaakte kaarten, maar jij hebt er echt talent voor!
Ga zo door, wie weet krijg je nog eens bestellingen ;)

Liefs,
Ellen (Uk80)

Riet zei

wat een mooie kaarten heb je gemaakt Esther.

liefs Riet.

Anoniem zei

Nou nou, jij kunt er wat van.

Ger De Swart.